Thursday, January 20, 2011

sepupu irfan dah lahir

Semalam, alhamdulillah kak long dah selamat bersalin anak perempuan di hospital temerloh..8.10 pm secara normal. rezki masing2 kan, saya dulu kena operate.. takpela, yg penting selamat..

Sejak akhir2 ni tiada cerita nak diceritakan, cuma 3 hari ni Irfan dah pandai bgn sendiri. Alhamdulillah. Pasni jalan ye syg..slow2 ye..


Saya juga berdoa, moga pemikiran negatif saya ni akan terhakis..Smg Allah makbulkan doa sy, nak lebih byk positif dr negatif... Saya nak jd hamba Allah yg beriman dan isteri yg solehah.. Saya nak masuk syurga, tak nak masuk neraka..tp layak kah sy untuk syurgaMu ya Allah..

Smg aku ditempatkan di kalangan org yg beriman. amin..

2 comments:

AinulMalik said...

alhamdulillah, bertambah umat nabi Muhammad.. dah lame tak tgk gamba irfan..saye sllau tertunggu2 entry awak midah..
midah, jomle join nuffnang.jomm

~~love irfan~~ said...

sbnrnya itu nuffnang tu apa ainul? takde gbr br irfan..tggu setahun la..hehe

Post a Comment